Eenvoudig batterijen aangeven
Je dient eenvoudig je Bebat-aangiften in via het platform. Dat kan op maandelijkse of jaarlijkse basis, afhankelijk van het aantal batterijen dat je op de markt aanbiedt.
Elke Bebat-deelnemer en/of -inzamelpunt krijgt een persoonlijk account op MyBebat. In deze beveiligde omgeving beheer je eenvoudig je aangiften, hou je overzicht over je batterijen en krijg je inzicht in je bijdragen — allemaal overzichtelijk gebundeld op één plek.
Ontdek hieronder alle mogelijkheden die het platform je biedt:
Je dient eenvoudig je Bebat-aangiften in via het platform. Dat kan op maandelijkse of jaarlijkse basis, afhankelijk van het aantal batterijen dat je op de markt aanbiedt.
Met een simpele muisklik kan je op MyBebat de status van je ophalingen raadplegen, een ophaling aanvragen, je locaties beheren én je ophaalattesten opvragen.
Van je aangiftehistoriek tot facturen en certificaten, je vindt ze allemaal terug op MyBebat. Dit betekent minder papierwerk, geen zoekwerk in e-mails of losse bestanden, en altijd toegang tot de meest recente informatie.
Binnen je bedrijf kan je verschillende gebruikers met specifieke rollen en rechten toevoegen, zodat meerdere personen toegang hebben tot belangrijke informatie en functionaliteiten.