MyBebat

Als Bebat-deelnemer en/of -inzamelpunt krijg je toegang tot het online platform MyBebat. Hier vind je tal van functionaliteiten die je helpen om snel en correct aan de wettelijke uitgebreide producentenverantwoordelijkheid (UPV) te voldoen. 

Elke Bebat-deelnemer en/of -inzamelpunt krijgt een persoonlijk account op MyBebat. In deze beveiligde omgeving beheer je eenvoudig je aangiften, hou je overzicht over je batterijen en krijg je inzicht in je bijdragen — allemaal overzichtelijk gebundeld op één plek.

 

Ontdek hieronder alle mogelijkheden die het platform je biedt:

Eenvoudig batterijen aangeven

Je dient eenvoudig je Bebat-aangiften in via het platform. Dat kan op maandelijkse of jaarlijkse basis, afhankelijk van het aantal batterijen dat je op de markt aanbiedt.

Je inzamelpunt(en) beheren

Met een simpele muisklik kan je op MyBebat de status van je ophalingen raadplegen, een ophaling aanvragen, je locaties beheren én je ophaalattesten opvragen.

Al je documenten op één plek

Van je aangiftehistoriek tot facturen en certificaten, je vindt ze allemaal terug op MyBebat. Dit betekent minder papierwerk, geen zoekwerk in e-mails of losse bestanden, en altijd toegang tot de meest recente informatie.

Gebruikersrollen en -rechten toewijzen

Binnen je bedrijf kan je verschillende gebruikers met specifieke rollen en rechten toevoegen, zodat meerdere personen toegang hebben tot belangrijke informatie en functionaliteiten.

Bebat staat voor je klaar

Om je te ontzorgen in je wettelijke verplichtingen rond lege batterijen als producent of invoerder, of om je te ondersteunen bij het inzamelen van lege batterijen: Bebat helpt je met plezier!

Inzamelen als bedrijf